blog dla leny

To nie jest blog o chorobie. To nie jest blog o zdrowiu.

To jest blog o rodzinie. To jest blog dla naszej córki.

16 grudnia 2015

7 lat

Twój pierwszy krzyk. 7 lat temu o tej porze po raz pierwszy z zachwytem patrzyłam w Twoje oczy. Z radością i ulgą analizowałam każdy grymas na Twojej pomarszczonej twarzyczce. Po raz pierwszy wtulałam nos w Twoje rozgrzane ciałko. Z nadzieją na to, że będziesz miała szczęśliwe życie, całowałam Twoje maleńkie paluszki. 
Urodziłaś się rano, nieoczekiwanie, o miesiąc za wcześnie. Wtedy, tamtego dnia nie wiedzieliśmy jeszcze, że oprócz życia i naszej miłości, daliśmy ci zestaw genów, które na zawsze już będą trzymać Cię w ryzach choroby. Życzymy Ci dziś córeczko, żeby pomimo tego zestawu, życie nie było zdominowane mukowiscydozą, byś była silna ciałem i duchem, byś miała determinację do walki o siebie, swoje zdrowie  i swoje marzenia. I żebyś dożyła starości.
Mama i Tato


3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzenia urodzinowe od Adama, Mateusza, Izy oraz cioci Agi i wujka Darka. Ściskamy mocno

    OdpowiedzUsuń