blog dla leny

To nie jest blog o chorobie. To nie jest blog o zdrowiu.

To jest blog o rodzinie. To jest blog dla naszej córki.

01 lutego 2013

Twarze mukowiscydozy

Zdjecia Kyle Monka znalazłam jakiś czas temu w sieci i bardzo mnie poruszyły. Za komentarz niech posłużą słowa autora:

"to może brzmi banalnie, ale współpraca z tymi dziećmi, nastolatkami, dorosłymi uświadomiła mi, jak bardzo kruche jest życie. Czasami biorę życie za oczywistość i zaplątuję się w codziennych czynnościach, tracąc właściwy kierunek i szerszy kadr. Społeczność chorych na mukowiscydozę uświadomiła mi, że muszę się zatrzymać w tym biegu i zacząć doceniać to, co mam. Zdrowie tych ludzi jest zapewne bardzo kruche, ale ich duch mocny."

Żeby zobaczyć cała serię zdjęć i przeczytać więcej o projekcie fotografika Kyle Monka dla Cystic Fibrosis Foundation należy kliknąć tutaj:

5 komentarzy:

  1. dzieki za tego linka, to co napisał wzrusza. Zdjęcia niesamowite...
    pozdrawiamy
    gdańszczanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocne, co? Same zdjęcia są bardzo wymowne. A ta pierwsza dziewczynka z maseczką to mi z aniołem się kojarzy...

      Usuń
  2. ano,masz racje :) wracam do tych zdjęć, a Was za każdym razem mam w myślach i modlitwie. Mam nadzieję,że w przyszłym tygodniu będę w Zakopanem- zadzwonię jak juz będe znała plan pobytu. W niedzielę będę rano w Krakowie,przejazd do Mszany i dowiem sie wszystkiego. Będziemy w kontakcie.
    Całuję, Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite zdjęcia, bardzo do mnie przemawiają! Nam, polskim mukolinkom brakuje kogoś kto nagłośnił by jeszcze bardziej naszą sytuację.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z całą pewnością masz rację, z drugiej strony ja sama widzę, że przez ostatnich 5 lat, od czasu diagnozy Lenki, bardzo dużo się zmienia i więcej mówi się o M.
    A zdjęcia powalają.

    OdpowiedzUsuń